tirsdag den 10. maj 2016



Per hvor fanger man havørreder spurgte Jan mens vi sad og fik eftermiddags kaffen og hvad skal jeg bruge til kystfiskeriet Når jeg nu ser alle de mms/er der tikker ind med havørreder fangster fra Jan kan jeg bare side her og glæde mig over hans flotte fangster,han løber ind i den store i nær fremtid,det tvivler jeg ikke på stort knæk & bræk skal han have med på sin vej.Øst Falster.D.9/5 2016
I dag er vi Henning og Helge og så jeg,vi de 3 musketmerer på Falster i dag.Øst Falster.D.10/5 2016
 Så blev det kaffetid for Helge og mig.Og jeg skal da lige love for snakken gik,halløj halløj.Øst Falster.D.10/5 2016
         Da snakken havde lagt sig,så kom vi i vandet igen.Det blev til et par hornfisk mere .Det blev 2 hornfisk til Helge og jeg fangede 8 stk,naboen fik alle 10 hornfisk i dag. Øst Falster.D 10/5 2016

Ingen kommentarer:

Send en kommentar