torsdag den 12. april 2012

Shinano Aspire stangen slår til

Helt ude i kaster hugger en smuk Havørred på grøn filur

En havørred fra Falsters smukke kyst 4,9 og 72 cm

Lystfiskerper med havørred.Falsters øst kyst

Lystfiskerper sir*jeg har ikke set sådan en siden D.13/4 1991

 
Jeg er rigtig glad og stolt af mit lystfiskeri
                                        jeg har det godt med at sætte en stor havørred ud
                                        igen det fortjener den for den fantastiske fight
                                        og min fantastiske dag på Falster,tak til den    

1 kommentar:

  1. Hej Per

    Tillykke med den flotte fangst, det er en rigtig god fisk, og en flot gestus at du genudsætter den, det kan man kun have respekt for.

    Lystfiskerhilsen

    Ole Rådhede
    Stevnsfisker.dk

    SvarSlet